Regulamin: Counter-Strike 2
§1
Informacje o Turnieju
1.1. Data przyjmowania zgłoszeń do 31.05.2025r.
1.2. Data – 21-22 czerwca 2025, start godz. 10:00
1.3. Miejsce – Hala widowiskowo-sportowa w Olecku
1.4. Ilość drużyn 16
1.5. Uczestnicy zgadzają się na publikację próbek oraz stream na żywo z meczów. Stream i materiały będą publikowane w Internecie na stronach powiązanych z organizatorem turnieju.
§2
Drużyny i rejestracja
2.1. Każda drużyna musi liczyć 5 osób.|
2.2. Każda drużyna musi posiadać kapitana, który jest łącznikiem z organizatorami.
2.3. Skład drużyny musi być stały przez cały przebieg turnieju.
2.4. Podanie nieprawdziwych danych będzie skutkowało dyskwalifikacją drużyny.
§3
Struktura turnieju
3.1. W turnieju weźmie udział 16 drużyn.
3.2. Turniej finałowy odbędzie się wg drabinki single elimination.
3.3. Mecze turnieju odbędą się w formacie:
– BO1 – faza eliminacyjna
– BO3 – faza playoff oraz finały
3.4. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstawienia drużyn w drabince.
3.5. Godziny meczów będą podane na początku imprezy kapitanom.
3.6. Wszelkie zastrzeżenia podczas trwania turnieju należy natychmiast kierować do obsługi i sędziów.
§4
Mecze
4.1. Mecz, na który nie stawiła się drużyna, zostaje zakończony walkowerem (po 10 minutach od planowanego momentu rozpoczęcia).
4.2. Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn technicznych, będzie powtórzony (połówka) wyniki z tej połówki nie będą przepisane!.
4.3. Mecze rozgrywane są systemem 5on5, MR12.
4.4. Obowiązują mapy: Mirage, Inferno, Dust2, Overpass, Nuke, Train, Cache, C1obblestone, Ancient, Vertigo, Anubis,
4.5. Wybór mapy następuje poprzez odrzucanie map przez kapitanów drużyn .
4.6. O położeniu danej drużyny (terrorist, counter-terrorist) decyduje „nożówka”, keep rozgrywana na początku meczu.
4.7. Jeśli w czasie „nożówki” przeciwnik schowa się aby wygrać rundę przez zakończenie czasu, osoba która się schowa przegrywa.
4.8. Po rozegraniu 12 rund następuje zmiana „stron”.
4.9. Gramy do momentu aż jedna z drużyn osiągnie 13 punktów.
4.10. Każdy gracz korzysta z własnej myszki, klawiatury, słuchawek i podkładki.
4.11. Akceleracja na każdym komputerze będzie wyłączona.
4.12. Obowiązującym komunikatorem będzie Discord bądź TeamSpeak
4.13. Każda drużyna może posiadać jednego gracza rezerwowego.
4.14. Zmiany gracza wolno dokonać tylko w czasie pauzy na początku rundy (podczas freezetime) lub w przerwie między ćwiartkami (jedna na mapę).
4.15. Każdy z graczy może użyć swój config, każda zmiana w podstawowym config’u czyli config.cfg będzie karana punktami karnymi.
4.16. Każda drużyna ma prawo do 2 pauzy 5 minutowe na każdą mapę
4.17. Stanowczo zabrania się uczestnikom turnieju instalowania na komputerach jakiegokolwiek oprogramowania, wyłączając sterowniki potrzebne do poprawnego działania sprzętu przyniesionego przez gracza.
4.18. W momencie rozpoczęcia pojedynku uważa się, że ustawienia serwera zostały zaakceptowane przez obydwie Drużyny. Kwestie sporne dotyczące ustawień serwera rozstrzygną osoby wyznaczone przez Organizatora.
4.19. Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie w celach promocyjnych zdjęć, nagrań filmowych oraz dźwiękowych z ich udziałem wykonanych podczas trwania Turnieju
4.20. Uczestnicy biorą udział w Turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowej majątkowe, które wystąpią przed, podczas lub po Turnieju.
4.21. Nazwa zespołu nie może być obraźliwa ani mieć żadnego pod teksu w przeciwnym wypadku zostanie usunięta z zapisanej listy.
4.22. Rejestracja drużyny jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
4.23. Regulamin może zostać zmieniony przed turniejem.
§5
Postanowienia ogólne
5.1. W turnieju udział mogą wziąć osoby po ukończeniu 15 roku życia.
5.2. Zawodnicy w przedziale wiekowym 15-17 lat muszą posiadać pisemną zgodę rodziców
5.3. Organizator nie zwraca wpisowego po dokonaniu wpłaty i rezygnacji drużyny.
Wszelkich zmian sprzętowych jak wymiana pada/klawiatury/myszki itp dokonuje tylko i wyłącznie obsługa imprezy.
Organizator zastrzega sobie prawo do nieznacznej zmiany regulaminu podczas trwania turnieju.